Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
V prípade výskytu akéhokoľvek poškodenia na tovare sa prosím zoznámte s nasledujúcimi podmienkami a postupom reklamácie, následne sa skontaktujte s našimi pracovníkmi. Reklamácia u nás je jednoduchá, bezproblémová a všetky náklady na prepravu tovaru do servisu ( pre reklamácie v záručnej dobe ) sú v réžii zákazníka a náklady na spätné odoslanie vybavenej reklamácie firmy A-nova s.r.o. (ďalej ako predávajúci)
Záručné podmienky
Ku každému zakúpenému tovaru od Predávajúceho sa prikladá faktúra ( na predajni pokladničný blok z registračnej pokladne), ktorá slúži zároveň ako záručný list. Platnosť záručnej doby začína vystavením tohto dokladu a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol výrobok v oprave. V prípade výmeny sa záručná doba nepredlžuje.
Výnimky v rámci štandardnej záručnej doby
- na spotrebný tovar, ako sú struny, paličky, svetelné zdroje, lampy a batérie nie je poskytovaná záručná doba resp. je poskytuje skrátená záručná doba na 6 mesiacov
- na gumenný vak v lisoch a odkalovacie vaky je záruka skrátená na 6 mesiacov, to platí i pre duše na nerezových nádržiach.
Spôsob riešenia reklamácie v záručnej dobe
- po zistení poškodenia nás môžete kontaktovať na: obchod@a-nova.sk alebo na čísle 034/6647962, kde nahlásite reklamáciu a dohodnete sa na presnom postupe, je možné na reklamáciu podložiť formulárom, ktorý je uvedený nižšie.
- po podaní reklamácie tovar riadne zabaľte aby neprišlo k inému poškodeniu a priložte list s presným popisom reklamácie, fotokópie faktúry (resp. bločku) a príslušné komponenty, ktoré boli súčasťou balenia, k reklamácii je potrebné doložiť reklamačný list: popis reklamácie, adresa spotrebiteľa a kontaakt.
- reklamácia bude vybavená štandardne do 30 dní od obdržania tovaru do servisu.
Nárok na uplatnenie záruky nie je možný v nasledujúcich prípadoch:
- ak dňom prevzatia do opravy vyprší záručná doba reklamovaného tovaru, porušením ochranných pečatí a nálepiek, ak sa na výrobku nachádzajú - poškodením tovaru pri preprave ( tieto škody je nutné riešiť priamo s dopravcom )
- ak sa tovar používal v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi bežnému prostrediu. Neodbornou inštaláciou, používaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
- ak bol tovar poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo v rozpore so všeobecnými zásadami
- ak došlo k neoprávnenému zásahu do zariadenia alebo k iným úpravám bez odobrenia predávajúceho
- ak došlo k zapojeniu do elektrickej siete , ktorá nezodpovedá príslušnej norme STN resp. príslušným európskym normám v súlade so zhodou s našou legislatívou.
- ak došlo k poškodeniu tovaru živlami
V prípade neoprávnenej reklamácie sme nútení účtovať všetky náklady spojené s opravou a testovaním.
Poškodenie vzniknuté pri preprave
K poškodeniu pri preprave dochádza výnimočne. Aby sa predišlo zbytočným komplikáciám, po prevzatí zásielky vždy dôkladne skontrolujte, či nedošlo k poškodeniu tovaru resp. obalu a následne výrobku pred kuriérom. Kontaktujte naše reklamačné oddelenie najneskôr do 3 pracovných dní od dňa prevzatia zásielky od dopravcu. V prípade reklamácie zachovajte aj obal, v ktorom ste zásielku dostali. Pri nedodržaní týchto podmienok nemôže Predávajúci niesť zodpovednosť za poškodený obsah zásielky. Po spísaní zápisu o škode s prepravnou spoločnosťou a kladnom doriešení reklamácie s prepravnou spoločnosťou, Vám zašleme nový tovar.
Záručná doba
Záručná doba je totožná s doporučeným dátumom spotreby, ktorý uvádza výrobca, a je viditeľne označený na každom produkte. Nie je možné uznať reklamáciu na výrobky, ktoré ste už začali používať a znehodnotili sa nesprávnym používaním a uskladnením. Reklamovať je možné výrobky, ktoré preukazujú znehodnotenie hneď po otvorení originálneho balenia (zápach, netypická konzistencia..).
Záručný list a daňový doklad
Záručný list je nahradený predajným daňovým dokladom, ktorý si vždy dôkladne uschovajte v prípade budúcej reklamácie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reklamačný protokol - VZOR
Kupujúci: Meno / Obchodné meno: Adresa: IČO: telefón: e-mail: |
Predávajúci: Meno / Obchodné meno: Adresa: IČO: telefón: e-mail: |
Týmto reklamujem doleuvedený tovar s popisom závady
Názov tovaru:
Zakúpený dňa:
Číslo dokladu:
Popis chyby:
Dátum: |
Podpis kupujúceho: |
Vyjadrenie Predávajúceho
Vyššie uvedený tovar sme prijali na reklamáciu. Na základe preverenia stavu a podľa nášho názoru BOLA* NEBOLA* reklamácia opodstatnená.
Návrh riešenia:
Zodpovedná osoba:
Dátum: |
Podpis predávajúceho: |