Reklamačný poriadok

Úvod Ako nakupovať?Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

V prípade výskytu akéhokoľvek poškodenia na tovare sa prosím zoznámte s nasledujúcimi podmienkami a postupom reklamácie, následne sa skontaktujte s našimi pracovníkmi. Reklamácia u nás je jednoduchá, bezproblémová a všetky náklady na prepravu tovaru do servisu ( pre reklamácie v záručnej dobe ) sú v réžii zákazníka a náklady na spätné odoslanie vybavenej reklamácie firmy A-nova s.r.o. (ďalej ako predávajúci)

Záručné podmienky

Ku každému zakúpenému tovaru od Predávajúceho sa prikladá faktúra ( na predajni pokladničný blok z registračnej pokladne), ktorá slúži zároveň ako záručný list. Platnosť záručnej doby začína vystavením tohto dokladu a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol výrobok v oprave. V prípade výmeny sa záručná doba nepredlžuje.

Výnimky v rámci štandardnej záručnej doby

- na spotrebný tovar, ako sú struny, paličky, svetelné zdroje, lampy a batérie  nie je poskytovaná záručná doba resp. je poskytuje skrátená záručná doba  na 6 mesiacov
- na gumenný vak v lisoch a odkalovacie vaky je záruka skrátená na 6 mesiacov, to platí i pre duše na nerezových nádržiach.

Spôsob riešenia reklamácie v záručnej dobe

- po zistení poškodenia nás môžete kontaktovať na: obchod@a-nova.sk alebo na čísle 034/6647962, kde nahlásite reklamáciu a dohodnete sa na presnom postupe,  je možné  na reklamáciu podložiť formulárom, ktorý je uvedený nižšie.


- po podaní reklamácie tovar riadne zabaľte aby neprišlo k inému poškodeniu a priložte list s presným popisom reklamácie, fotokópie faktúry (resp. bločku) a príslušné komponenty, ktoré boli súčasťou balenia, k reklamácii je potrebné doložiť  reklamačný list: popis reklamácie, adresa spotrebiteľa a kontaakt.

- reklamácia bude vybavená štandardne do 30 dní od obdržania tovaru do servisu.


Nárok na uplatnenie záruky nie je možný v nasledujúcich prípadoch:

- ak dňom prevzatia do opravy vyprší záručná doba reklamovaného tovaru, porušením ochranných pečatí a nálepiek, ak sa na výrobku nachádzajú - poškodením tovaru pri preprave ( tieto škody je nutné riešiť priamo s dopravcom )
- ak sa tovar používal v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi bežnému  prostrediu. Neodbornou inštaláciou, používaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
- ak bol tovar poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo v rozpore so všeobecnými zásadami
- ak došlo k neoprávnenému zásahu do zariadenia alebo k iným úpravám bez odobrenia predávajúceho
- ak došlo k zapojeniu do elektrickej siete , ktorá nezodpovedá príslušnej norme STN resp. príslušným európskym normám v súlade so zhodou s našou legislatívou.
- ak došlo k poškodeniu tovaru živlami

V prípade neoprávnenej reklamácie sme nútení účtovať všetky náklady spojené s opravou a testovaním.

Poškodenie vzniknuté pri preprave

K poškodeniu pri preprave dochádza výnimočne. Aby sa predišlo zbytočným komplikáciám, po prevzatí zásielky vždy dôkladne skontrolujte, či nedošlo k poškodeniu tovaru resp. obalu a následne výrobku pred kuriérom. Kontaktujte naše reklamačné oddelenie najneskôr do 3 pracovných dní od dňa prevzatia zásielky od dopravcu. V prípade reklamácie zachovajte aj obal, v ktorom ste zásielku dostali. Pri nedodržaní týchto podmienok nemôže Predávajúci niesť zodpovednosť za poškodený obsah zásielky. Po spísaní zápisu o škode s prepravnou spoločnosťou a kladnom doriešení reklamácie s prepravnou spoločnosťou, Vám zašleme nový tovar.



Záručná doba


Záručná doba je totožná s doporučeným dátumom spotreby, ktorý uvádza výrobca, a je viditeľne označený na každom produkte. Nie je možné uznať reklamáciu na výrobky, ktoré ste už začali používať a znehodnotili sa nesprávnym používaním a uskladnením. Reklamovať je možné výrobky, ktoré preukazujú znehodnotenie hneď po otvorení originálneho balenia (zápach, netypická konzistencia..).

 

Záručný list a daňový doklad

Záručný list je nahradený predajným daňovým dokladom, ktorý si vždy dôkladne uschovajte v prípade budúcej reklamácie.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklamačný protokol - VZOR

                                                          

Kupujúci:                     

Meno / Obchodné meno:

Adresa:

IČO:

telefón:

e-mail:

Predávajúci:  

Meno / Obchodné meno:

Adresa:

IČO:

telefón:

e-mail:

 

Týmto reklamujem doleuvedený tovar s popisom závady

                                                                                                                     

 

Názov tovaru:

Zakúpený dňa:

Číslo dokladu:

Popis chyby:

 

 

 

 

 

 

Dátum:

 

 

Podpis kupujúceho:

 

 

Vyjadrenie Predávajúceho

 

Vyššie uvedený tovar sme prijali na reklamáciu. Na základe preverenia stavu a podľa nášho názoru BOLA*  NEBOLA* reklamácia opodstatnená.

 

Návrh riešenia:

 

Zodpovedná osoba:

 

 

 

Dátum:

 

 

Podpis predávajúceho:

Copyright 2015 - 2024 © vinarskysvet.sk